CRM dla Amazing Bee

 
Dla firmy Amazing Bee zrealizowaliśmy system ofertowania online.

Aplikacja rejestruje przychodzące zapytania, kierując je do konkretnego specjalisty. Ten wycenia produkt bądź usługę, a następnie przekazuje osobie odpowiedzialnej za kontakt z klientem, która generuje ofertę na podstawie wyceny, dodając ustalony narzut.

Program generuje ofertę w szablonie z krótkim opisem produktu i działalności firmy. Szablon i jego treść są łatwo edytowalne.

 
 
bee
 
 
wycena

 
 
Jak to działa?

  1. Sprzedawca otrzymuje zapytanie i rejestruje je w swoim panelu
  2. Zapytanie przydzielane jest specjaliście odpowiedzialnemu za produkt do wyceny
  3. Specjalista widząc w swoim panelu zapytanie przygotowuje wycenę
  4. Gotowa wycena widoczna jest w panelu sprzedawcy
  5. Sprzedawca za pomocą programu generuje ofertę w formacie HTML lub PDF i przesyła ją do klienta
  6. Sprzedawca otrzymuje powiadomienie, kiedy oferta zostanie otwarta po raz pierwszy

 
 
Możliwości

  • Rejestracja zapytań, wycen i ofert
  • Komunikacja międzydziałowa – zapytania, wyceny, oferty widoczne w panelach każdego użytkownika
  • Generowanie profesjonalnych ofert
  • Generowanie dokumentów z ofertą w dwóch formatach: HTML i pdf
  • Edycja szablonu oferty – opis produktu, działalności i branży
  • Ustawianie ilości dni, po których oferta wygasa
 
 
wycena

 
 
Korzyści

  • Łatwe i szybkie przygotowanie profesjonalnej oferty dla klienta
  • Przechowywanie zapytań, wycen i ofert w jednym miejscu
  • Szybka komunikacja międzydziałowa bez zbędnych maili i telefonów
  • Śledzenie kliknięć w ofertę i wejść na stronę

 

 

 
Tagi: system ofertowania online, amazing bee, crm online, tworzenie ofert, generator ofert, automatyczne generowanie ofert, tworzenie ofert z szablonów, obsługa zapytań, program do obsługi zapytań ofertowych, aplikacje www, aplikacje internetowe, aplikacje webowe, aplikacje web, aplikacje dedykowane